پنج استراتژی جهت هوشمندانه کار کردن بجای سختکوشی
مترجم: مازیار احمدی
بیشتر افراد این توصیه را شنیده اند که باید هوشمندانه تر کار کنند و نه سختکوش تر ، اما هنوز تعداد کمی واقعاً از این توصیه پیروی می کنند. این روزها اکثریت صاحبان تجارت و مدیران برای دستیابی به اهدافشان ساعتهای طولانی مشغول کار هستند. اگر شما مجبورید برای تکمیل کارتان ساعتها بیشتر از یک روز عادی کاری کارکنید. این امر نشان می دهد شما کار را به گونه ای اشتباه انجام می دهید. در اینجا 5 استراتژی برای کمک به شما در هوشمندانه کار کردن بجای سختکوشی را بیان می کنیم:
آمیخته بازاریابی گردشگری
استراتژي هايي که بوسيله تورگردان استفاده مي شود براي ارتباط داشتن با عموم است و بر روي ماهيت خدمات تأکيد مي کند . بنابراين هر دو نوع هم فرآيند بازاريابي و هم مشتري به صورت متفاوتي در گردشگري عمل مي کنند. در بازاريابي گردشگري ، بازارياب بايد دو بعد را در نظر داشته باشد در وهله اول رضايت ساكنان محلي از كسب سود از جريان گردشگري و در بعد دوم حاصل شدن رضايت از تجربه گردشگري ، از سوي بازديدكنندگان مي باشد. از اين رو بازاريابي گردشگري وابسته به « نه P» مي باشد كه در زير به آن مي پردازيم. در واقع درس بازايابي گردشگري بر محور آموزش اين « نه P» استوار است.
مطالعه بیشتر...آیا برنامه «صدای مشتری» شما سودمند است؟
مترجم: محمد حسین رفعت نژاد
برنامه «صدای مشتری»، موضوعاتی را بیان میکند که شرکتها در حالت عادی آنها را نمیشوند. این برنامه به شرکتها اجازه میدهد که به صورت مستقیم تفکرات هوشمندانه مشتریان خود را بشنوند. نظراتی که معمولا در روشهای بازاریابی معمول آشکار نمیشوند.
بسیاری از شرکتها از برنامه «صدای مشتری» استفاده میکنند تا اطلاعات لازم را برای اتخاذ تصمیمات در ارتباط با مشتری به دست آورند. اما با این وجود، روش طراحی این برنامهها بسیار متفاوت است.
مطالعه بیشتر...آیا تمام سود خود را به کارمندانتان میپردازید؟
مترجم: بیتا نظام دوست
در دنیای کسبوکارهای کوچک به اشتراکگذاری کارمندان در سود شرکت، به مشکلی جدید برای آنها تبدیل شده است. اما شرکت آموزش نرمافزاری آزمایشگاههای یادگیری هوشمند (Agile Learning Lab)، این رویکرد را تا حد زیادی در شرکت خود به اجرا درآورده است.
در این شرکت کوچک کارمندان فارغ از سمَت و نقش خود در محل کار، سهم یکسانی را از سود شرکت دریافت میکنند.
مطالعه بیشتر...آیا سرمایهگذاری در پروژههای ریسکپذیر باعث کارآفرینی میشود ؟
مترجم: منصوره محمدپور
منبع: INSEAD
فابیان هانسمن بعد از اخذ مدرک MBA، رویکرد جدیدی را در کارآفرینی برگزیده است. سیستمی که او انتخاب کرده فرصتها را تشخیص میدهد و بعد با توجه به ایدهها و فرصتهای تجاری کارآفرینان بلندهمت و مناسبتر را انتخاب میکند، و در تلاش برای افزایش سرمایه است.
مطالعه بیشتر...